In een tijd waar de automatisering met grote stappen vooruitgaat en waarbij afstanden vroeger weleens problemen opleverden, is het anno nu geen issue meer.

Boekhouder in Oisterwijk

Als kantoor zijn wij in 1998 begonnen op een klein kamertje in Oisterwijk op de Zoom.

Het was – en dat is het nog steeds - leuk om de plaatselijke ondernemers te kunnen helpen met al hun administratieve en belastingzaken, zodat ze zich hierom niet meer druk hoeven te maken.

Natuurlijk is er veel veranderd in de 22 jaar waarbij wij ondernemers helpen met hun bedrijf. Niet alleen de administratie kun je tegenwoordig automatiseren (mocht je dit willen), maar ook bij de Belastingdienst is veel veranderd.

Je moet wel met de tijd meegaan als kantoor en dat hebben wij gedaan.

Wij noemen het "Het Nieuwe Samenwerken".

Dagelijks helpt ons administratie- en belastingteam de plaatselijke ondernemers bij het ondernemen met al hun vragen en hun boekhouding, administratie en belastingzaken.

Maar hierbij houdt het niet op!

Als professioneel kantoor met eerlijke en betaalbare prijzen hebben wij een breed pakket aan dienstverleningen zodat wij de ondernemer nóg beter kunnen helpen.

Zo kunnen wij betaalbare diensten aanbieden, zoals grotere accountantskantoren,

zonder dat de ondernemer de dure prijzen hoeft te betalen.

Hoe dat komt?

De specialist staat niet bij ons op de loonlijst maar is zelfstandig en werkt met ons samen.

Zodoende kunnen wij de prijzen betaalbaar houden en dat waarderen onze klanten.

Ook doen wij niet aan dure sponsoring en hebben geen duur ego ;-). Doe normaal, wees betrouwbaar en ben open in zaken. Zo kunnen wij en willen wij zakendoen.

Al met al werken wij met de plaatselijke ondernemers samen, en dat doen wij al vele jaren met veel plezier.

Het bedrijfsprofiel dat het best bij ons past zijn bedrijven met maximaal 25 man personeel.

Hier kun je stoppen met lezen mocht je meer personeel hebben, sorry.

De bij ons aangesloten ondernemers waarderen het geen nummer te zijn en vinden persoonlijk contact net zo belangrijk als wij.

Tevens heb je als ondernemer een vast aanspreekpunt dat met je meedenkt en je dossier en onderneming kent.

Je moet kunnen ondernemen zonder om te hoeven kijken naar je boekhouding en administratie met al die belastingaangiftes die erbij horen.

En als het dan toch moet, dan kun je het maar beter aan een kantoor overlaten met veel ervaring en kunde dat nog steeds met beide benen op de grond staat.

Bij ons hebben wij op dit moment 7 professionals die je kunnen helpen, maar waarvoor je niet direct betaalt.


Onder de professionals horen: RA Accountants, RB Belastingadviseurs, Administrateurs-Boekhouders, Bedrijfsadviseurs, Verzekeringsspecialisten, Relatiebeheer en een Businesscoach voor bedrijfstrainingen en cursussen voor ondernemers.

Alles onder één paraplu om jou te kunnen helpen met je bedrijf tegen een

eerlijke betaalbare prijs.En dat werkt al 22 jaar. Vraag een vrijblijvende afspraak

aan en laat je overtuigen van onze goede betaalbare diensten.


STARTERS
0-3 JAAR

Startende ondernemers hebben behoefte aan goede begeleiding zodat ze niet weer binnen 3 jaar stoppen en hun droom van het ondernemerschap in rook zien opgaan. 

ONDERNEMERS
3-5 JAAR

Ondernemers die het gelukt is om de startersperiode achter zich te laten en willen groeien om hun onderneming verder te laten expanderen. 


ONDERNEMERS
<5 JAAR

Geslaagde ondernemers kennen inmiddels alle ins en outs in hun business.




Bij het oude administratiekantoor gingen ze helemaal niet met de tijd mee. Al jaar en dag leverde ik mijn administratie in zonder ook maar een voorstel van automatisering. Toen ik met een vriend aan de praat ging over de administratie en hoe hij zijn zaken geregeld heeft met een app op zijn mobiel en alles digitaal verwerkt, wilde ik hierover meer weten. Ik heb toen een afspraak gemaakt bij WenW Consultants. Zij hebben een plan van aanpak opgesteld met als inhoud: hoe bespaar je meer tijd en geld met je bedrijf? Wie wil dit nou niet? Ook de overstap verliep gladjes en zonder problemen. Nu ben ik weer up-to-date. Voor de volgende jaren met mijn bedrijf heb ik zelfs een dashboard waar ik realtime al mijn kosten en opbrengsten kan zien.


Johan


In het verleden zaten wij elke dag met de bonnen en facturen in een bakje, dan weer in de ordner en in de auto naar de boekhouder, enz. Administratie en belastingen, daar weet ik niet veel van. Een slimme ondernemer doet daar dan iets aan. Dat heb ik dus ook gedaan. Bij WenW hebben ze een systeem bedacht voor hoe ik de administratie voor mijn winkel het best bij kan houden. Makkelijker kan het voor mij niet meer. Zo bespaar ik ook nog aan tijd en geld.

En heb ik eens een vraag, dan wordt die meestal zonder extra kosten keurig beantwoord. Prima geregeld WenW!


Suzanne


Administratie is gewoon een vervelende klus, ik heb er echt geen zin in. Belastingen vind ik nog vervelender. Betalen moet je toch, maar liever niet te veel. Bij WenW geven ze ook belastingadvies. Ze hebben zelfs fiscalisten in hun kenniscentrum en alles is perfect op elkaar afgestemd. Zo betaal ik niet te veel, en daar hou ik van. Je weet gewoon wat je kosten zijn, elke maand weer en zonder verrassingen achteraf.


Robert


Ik ben nu een aantal jaren ondernemer en heb een goedlopende zaak, maar ik werkte meer dan 50 uur met de administratie, inkoop, verkoop en het gehele pakket. Toen ik merkte dat mijn energie zo langzaamaan opraakte, ben ik eens na gaan denken over wie mij kon helpen. Ik wilde gewoon eens iemand anders naar mijn zaak laten kijken. Je kent het, bedrijfsblindheid. Je doet al die zaken steeds weer op dezelfde manier. Bij WenW en Hans als adviseur kon ik terecht voor een bedrijfsanalyse. Hij maakte een plan met verschillende oplossingen, en samen hebben wij alles uitgewerkt. Ik heb er weer zin in, alles loopt weer op rolletjes.


Wim


Na mijn ontslag bij mijn werkgever besloot ik ondernemer te worden, en wat doe je dan? Je verzamelt via internet gegevens met alles en nog wat. Aan het einde heb je heel veel informatie waar je niet direct iets mee kunt. Gelukkig ben ik ook via het internet bij Hans terechtgekomen. Hans heeft zich gespecialiseerd in trainingen en advies voor ondernemers. Je kunt echt alles bespreken op zakelijk gebied. Samen hebben we een plan gemaakt om mijn bedrijf succesvol op te starten. Regelmatig hebben wij nu nog overleg. Je kunt niet alles weten, je hebt gewoonweg nog geen ervaring als ondernemer. Hans doet dit al meer dan 20 jaar en vertelt echt zaken waar ik nog niet eens aan heb gedacht.


Maikel

STARTERS
0-3 JAAR

Startende ondernemers hebben behoefte aan goede begeleiding zodat ze niet weer binnen 3 jaar stoppen en hun droom van het ondernemerschap in rook zien opgaan. 

ONDERNEMERS
3-5 JAAR

Ondernemers die het gelukt is om de startersperiode achter zich te laten en willen groeien om hun onderneming verder te laten expanderen. 


ONDERNEMERS
<5 JAAR

Geslaagde ondernemers kennen inmiddels alle ins en outs in hun business.