In een tijd waar de automatisering met grote stappen vooruitgaat en waarbij afstanden vroeger weleens problemen opleverden, is het anno nu geen issue meer.

Administratiekantoor in Tilburg

Al 22 jaar helpen wij ondernemers met hun administratie en belastingaangiftes.

In 1998 zijn wij in Oisterwijk begonnen op een klein kamertje van 20m2 met onze eerste klant die na 22 jaar nog steeds klant is. 

Nu zijn wij gevestigd op de Veldhovenring in Tilburg, van hieruit behartigen wij de belangen van de lokale ondernemers uit de regio.

Met alleen de boekhouding of administratie kom je niet ver als dienstverlenend kantoor, niet in 1998 en niet in deze tijd.

Dit hadden wij al snel door.

Om een ondernemer goed te kunnen helpen met zijn bedrijf moet je verschillende disciplines beheersen als professioneel kantoor.


Onze dienstverlening gaat dan ook veel verder dan alleen het verwerken van de administratie en de belastingaangiftes. Later meer hierover.

Bij ons kennen wij elkaar persoonlijk, je bent dus geen nummer waarbij de adviseur je dossier helemaal niet kent.

Wij kennen jouw onderneming en zijn in staat je goed en adequaat te helpen zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de uitbestede zaken.

Wij zijn een hecht team van specialisten met een breed aanbod van diensten.

Zo is het team Administratie Belasting dagelijks bezig met het controleren en helpen van de lokale ondernemers in jouw regio.

Voor deze zaken kun je ons dan ook direct om advies vragen, zonder afspraak.


Zoals eerder aangegeven gaat onze dienstverlening veel verder dan het boekhouden en de aangiftes bij de Belastingdienst. Verschillende specialisten zijn bij ons aangesloten die je pas betaalt als je ze nodig hebt.

Dat is een groot verschil met grote accountantskantoren, daar betaal je voor alles en nog wat mee in de kosten.

Begrijpelijk is het wel, de specialisten die je daar niet nodig hebt moeten ook een salaris krijgen.

Ook sponsoren wij geen dure voetbalclub van jouw geld.

Nee, ook dat laten wij aan de grote kantoren over.

Hoe werken wij dan wel?

Wij noemen het Het Nieuwe Samenwerken.


Je betaalt pas voor de specialist op het moment dat wij hem oproepen tot actie of advies.

Zo bespaar je bij ons al die hoge kosten die je bij grote accountantskantoren wél hebt.

Onder de professionals horen: RA Accountants, RB Belastingadviseurs, Administrateurs-Boekhouders, Bedrijfsadviseurs, Verzekeringsspecialisten, Businesscoach voor bedrijfstrainingen en cursussen voor ondernemers.

Alles onder één paraplu om jou te kunnen helpen met je bedrijf.

Ons succes liegt er niet om. Het is eigenlijk ook niet zo ingewikkeld.

Onze filosofie is: hou het simpel, wees betrouwbaar en ben niet te duur.

En dat werkt al 21 jaar.

Vraag een vrijblijvende afspraak aan en laat je overtuigen van onze goede betaalbare diensten.

STARTERS
0-3 JAAR

Startende ondernemers hebben behoefte aan goede begeleiding zodat ze niet weer binnen 3 jaar stoppen en hun droom van het ondernemerschap in rook zien opgaan. 

ONDERNEMERS
3-5 JAAR

Ondernemers die het gelukt is om de startersperiode achter zich te laten en willen groeien om hun onderneming verder te laten expanderen. 


ONDERNEMERS
<5 JAAR

Geslaagde ondernemers kennen inmiddels alle ins en outs in hun business.




Boekhouden is echt niet mijn favoriete bezigheid. Ik ben dan ook blij dat ik mijn administratie kon uitbesteden aan WenW Consultants. In het verleden moest ik altijd met de auto naar de accountant om mijn ordners met administratie af te geven, om het een paar weken later weer op te halen. Dit kost natuurlijk tijd en geld, wat ik beter kan besteden aan mijn zaak. Bij WenW hebben ze een digitale straat. Ik scan voortaan mijn administratie en heb een app op mijn mobiel. Dit is zo makkelijk om bij te houden dat zelfs ik het leuk vind.

Nu bespaar ik niet alleen tijd en geld; het is ook nog eens leuk om te doen.


Kees


Bij het oude administratiekantoor gingen ze helemaal niet met de tijd mee. Al jaar en dag leverde ik mijn administratie in zonder ook maar een voorstel van automatisering. Toen ik met een vriend aan de praat ging over de administratie en hoe hij zijn zaken geregeld heeft met een app op zijn mobiel en alles digitaal verwerkt, wilde ik hierover meer weten. Ik heb toen een afspraak gemaakt bij WenW Consultants. Zij hebben een plan van aanpak opgesteld met als inhoud: hoe bespaar je meer tijd en geld met je bedrijf? Wie wil dit nou niet? Ook de overstap verliep gladjes en zonder problemen. Nu ben ik weer up-to-date. Voor de volgende jaren met mijn bedrijf heb ik zelfs een dashboard waar ik realtime al mijn kosten en opbrengsten kan zien.


Johan


In het verleden zaten wij elke dag met de bonnen en facturen in een bakje, dan weer in de ordner en in de auto naar de boekhouder, enz. Administratie en belastingen, daar weet ik niet veel van. Een slimme ondernemer doet daar dan iets aan. Dat heb ik dus ook gedaan. Bij WenW hebben ze een systeem bedacht voor hoe ik de administratie voor mijn winkel het best bij kan houden. Makkelijker kan het voor mij niet meer. Zo bespaar ik ook nog aan tijd en geld.

En heb ik eens een vraag, dan wordt die meestal zonder extra kosten keurig beantwoord. Prima geregeld WenW!


Suzanne


Administratie is gewoon een vervelende klus, ik heb er echt geen zin in. Belastingen vind ik nog vervelender. Betalen moet je toch, maar liever niet te veel. Bij WenW geven ze ook belastingadvies. Ze hebben zelfs fiscalisten in hun kenniscentrum en alles is perfect op elkaar afgestemd. Zo betaal ik niet te veel, en daar hou ik van. Je weet gewoon wat je kosten zijn, elke maand weer en zonder verrassingen achteraf.


Robert


Ik ben nu een aantal jaren ondernemer en heb een goedlopende zaak, maar ik werkte meer dan 50 uur met de administratie, inkoop, verkoop en het gehele pakket. Toen ik merkte dat mijn energie zo langzaamaan opraakte, ben ik eens na gaan denken over wie mij kon helpen. Ik wilde gewoon eens iemand anders naar mijn zaak laten kijken. Je kent het, bedrijfsblindheid. Je doet al die zaken steeds weer op dezelfde manier. Bij WenW en Hans als adviseur kon ik terecht voor een bedrijfsanalyse. Hij maakte een plan met verschillende oplossingen, en samen hebben wij alles uitgewerkt. Ik heb er weer zin in, alles loopt weer op rolletjes.


Wim


Na mijn ontslag bij mijn werkgever besloot ik ondernemer te worden, en wat doe je dan? Je verzamelt via internet gegevens met alles en nog wat. Aan het einde heb je heel veel informatie waar je niet direct iets mee kunt. Gelukkig ben ik ook via het internet bij Hans terechtgekomen. Hans heeft zich gespecialiseerd in trainingen en advies voor ondernemers. Je kunt echt alles bespreken op zakelijk gebied. Samen hebben we een plan gemaakt om mijn bedrijf succesvol op te starten. Regelmatig hebben wij nu nog overleg. Je kunt niet alles weten, je hebt gewoonweg nog geen ervaring als ondernemer. Hans doet dit al meer dan 20 jaar en vertelt echt zaken waar ik nog niet eens aan heb gedacht.


Maikel

STARTERS
0-3 JAAR

Startende ondernemers hebben behoefte aan goede begeleiding zodat ze niet weer binnen 3 jaar stoppen en hun droom van het ondernemerschap in rook zien opgaan. 

ONDERNEMERS
3-5 JAAR

Ondernemers die het gelukt is om de startersperiode achter zich te laten en willen groeien om hun onderneming verder te laten expanderen. 


ONDERNEMERS
<5 JAAR

Geslaagde ondernemers kennen inmiddels alle ins en outs in hun business.